2010. december 24., péntek

Megint a fenyő

Nehezen barátkozom meg a műfenyőnkkel.
Kaptam is eleget, nehogy máá műt vegyél, szerencsére a gyerekek nem különösebben tiltakoztak, már beletörődtek, vége a plafonig érő karácsonyfa időszaknak.Majd ha unokáim lesznek, megint lesz, nagy karácsonyfa, de azért amikor megvettem feltettem ide a blogra, felkészüljenek, ne érje őket megrázkodtatás, amikor meglátják élőben:-)))
Az tett be igazán, amikor J, azt mondta, csak az öregek állítanak műfát. Na ezen kiakadtam....húúúú, ezek szerint öregszem....
Mindenesetre, délelőtti magányomban, gyorsan előszedtem a dobozából, én is túl essek az első élményeken,és ha nagyon gáz szegény, még el tudjak menni, igazi fát venni.
Hát a kicsomagolása nem volt egyszerű, minden egyes ágat szét kellett szedni és formázni, de mire kész lett, már kezdtem elfogadni. Azért furcsa, a természet ellenes szabályossága, de úgy döntöttem marad .
Feldiszítve egász pofás lett, illatot szagolni, meg kimegyek a kertbe, kedvenc fenyőmhöz.

1 megjegyzés:

  1. Békés, Boldog, Szeretetteljes Karácsonyt kívánok Neked és Szeretteidnek.

    VálaszTörlés