2010. augusztus 6., péntek

Szedres muffin

Mostanában kevesebbet sütök. A nagy meleg miatt, kinek van kedve begyújtani a sütőt? Inkább könnyű, nyárias ételek és desszertek készülnek. Persze azért főzők, rengeteg gyümölcsleves fogy, mindenféle gyümölcsből.

Az örök, a megunhatatlan, nyári kedvenc, a görögdinnye…Enném állandóan, de az idén még egy igazán édeset, nem sikerült venni. Ezek a görög és spanyol sz@rszágok, amiket dinnye néven árulnak, kiábrándító.

A jó szabolcsi dinnye, az lenne az igazi….sajnos elmosta a víz, én még nem találkoztam az idén vele.
Remélem Ferónál Egyeken, azért lesz kóstoló:-)))
Hatalmasat harapni az édes, roppanó húsból, a magokat szétköpködni, igazi malac módra és mire elfogy, úszni a dinnye lében, erre készülök:-))) De erre még várni kell, 2 hetet…

Tegnap kedvet kaptam a sütögetéshez, bár a szedres muffin sütését, nem nevezném sütögetésnek, mert 10 perc alatt bekevertem a tésztát, belekanalaztam a masszát a formába, belenyomkodtam a szedret és már sült is. Jó nagydarab, méretes muffinok lettek.
A tésztája sima kevert tészta, sok vanília kivonattal. Igazi, könnyű, nyári édesség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése