2010. augusztus 7., szombat

Norbi update1 kajái

Az utobbi időben, többször volt lehetőségem, kipróbálni, pontosabban enni Norbi menüiből. Csak azért írom a kipróbálást, mert nem rendszeresen, csak alkalmanként jutok hozzá.
Már az elején le kell szögeznem, teljesen semleges vagyok Norbi és Réka iránt.
Az emberek nagy többségét, megosztja a Schobert család, sokan utálják, mások istenítik őket. 
Vannak dolgaik, amik nekem sem tetszenek és van amik igen. Összeadva, kiegyenlítik egymást.

Végül is ez a poszt, nem azért született, hogy Norbit szidjam, vagy dicsérjem, egyszerűen a kajáiról szeretném leírni a véleményem.
Mivel már többször, több félét megkóstoltam, elmondhatom, nekem ízlik. Jó ízű, változatos, és nagy adagok. Volt. hogy egyszerre nem is tudtam megenni a 2 nagy szelet húst..
Ettem már,
 -sült szilvakrémlevest dióval,
-szezámmagos, rántott csirkemellet, brokkolival
-hamburgerhúst, amerikai káposzta salival
-vecsési rakottkáposztát
Így hírtelen ennyi jut eszembe, de minden étel tetszett.
Az árát nem tudom, de azt igen, hogy nem olcsó, mint ahogy az üzletekben is, borsos áron kaphatók a termékei.  A fogyasztó hatásáról sem tudok beszámolni, mert nem rendszeresen fogyasztom, de akik igen, azok állítják, tényleg lehet fogyni, persze, ha mást nem zabálsz mellette:-)))
Az biztos, ha nálunk is lehetne rendelni, nem haboznék....
Ja... és régen, ugri bugriztam is, valamelyik kazettájára.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése