2010. július 13., kedd

elkészült

Egy fura, éjszakai felvétel


Megtörtént a víz csere, igaz nem teljes, mert a rózsák és a hínárfélék, úgy be voltak ékelődve az iszapba, hogy nem akartam megbolygatni őket, így az aljához nem nyúltam, csak az iszapból szedtem ki valamennyit.
A halaknak is csak egy részét tudtam kihalászni, úgy elbújtak a gyökerek között, fölösleges lett volna hajkurászni, sresszelni őket. Pár darab, azért elrepült a szomszéd tavába, és kifogtam az idei szaporulat pár példányát is, 1-2centis kicsiket. Egy vörörben várják a sorsukat.
Ilyen zöld volt a víz,


feltöltés közben


elég mérges fejet vág...


Már randaliroznak a susnyásban





Egy szépség


próba üzem


Aztán bekerült a szűrő a végleges helyére.  Az eredeti tervhez képest variálni kellett. Muszáj volt megemelni a csobogó magasságába, hogy ki tudjon folyni a tiszta víz.Végül is sikerült elég jól eltakarni,csak a fehér cső látszik előlről. Hátsó és oldal takarásnak,meg körbe ültetem, magasabb gazzal



Azóta folyamatosan megy az örömködés, nagyon aktivak

etetés


még 1 éjszakai

2 megjegyzés: