2010. június 2., szerda

John2

Úgy 3 éve, a szomszédéknál egy dzsungáliai törpehörcsög család élt, népes szaporulattal. Amikor a kicsik megnőttek, (de közben megözvegyült a mama hörcsög, mert a papa egyszer meglógott és a család kutyája kinyírta szegényt). rábeszéltek, hogy fogadjak örökbe párat. Nem szerettem volna hörcsög farmot létrehozni, ezért csak, 1 kicsit hoztam el. Találomra választottam a sok apróság közül.
Nagyon aranyos volt, hamar otthon érezte magát nálunk. Mill elnevezte Johnnak, függetlenül attól, hogy fogalmunk se volt milyen nemű. Ő szokta kivenni és foglalkozni vele. Persze én gondoztam és minden este jött egy pici dió darabért, amit kézből vett el.
Egyszer nálunk is meglógott és csak arra lettem figyelmes, hogy a kutyák nagyon szaglásznak és figyelnek a TVállvány alá, onnan kukucskált kifele. Dióval csalogattam elő és onnantól nagyon figyeltünk, hogy jól becsukjuk, mert nagyon szeretett mászkálni a rácsokon.

John

Biztos jól érezte magát, mert több mint 3 évet élt velünk. Szépen öregedett, már nem tekerte olyan tempóban a kerekét és egyre többet aludt.
Csak csodálkoztunk milyen sokáig él, mert a törpehörik, 1.5-3 évet élnek.
Szegény John, nem rég végleg elaludt. Ő is a kertbe került az egyik nagy tuja alá.
Összepakoltam a dolgait, persze hiányzott, hogy nem volt kinek dióval kedveskedni esténként.

Egyik nap az állatkereskedésben halkaját vettem és megláttam a pici hörcsögöket.  Kedves eladó csajszi van ott és nagyon ért az állatokhoz. Látszik szereti őket, ezért is járok hozzájuk.
Nem tudtam ellenállni és hazahoztam 1 kislányt. Ő világosabb, mint John volt és még félénk. Most szokja az új helyét.
Millék is örültek és persze a neve John 2,.....pedig kislány

Jonh2

1 megjegyzés: