2010. június 12., szombat

Dézsás dömping

Ahhoz képest, hogy azt mondtam, az idén nem lesz sok, dézsás és különböző tartókban lévő növényem, mert mindennapos locsolást igényelnek, főleg ilyen meleg napokon. Megint besokalltam, mert nem tudok ellenállni, a kisértésnek. De végül is nem bánom, olyan szépen alakulnak. A hideg, esős időt nem nagyon szerették,van ami még nem virágzik, (a saját nevelés), de rendszeresen tápoldatozom őket és egyre mutatósabbak.


Nagyon kíváncsi lennék, a profi kertészek mit csinálnak és mit adnak a növényeknek, hogy mire eladásra szánják, már minden teljes virágban van. Valamivel felturbózzák őket. Na az se jó, de nálam van olyan záporvirág palánta, amit február elején vetettem és még mindig nem virágzik. A vásároltak meg ontják a virágokat.
Jövőre, biztos nem fogok küszködni vele,.megveszem 100 forintért.
Ki fogom faggatni az emberemet, akitől vásárolni szoktam, mi a titok.
vegyesen

szintén
balszélen, kóla illatú muskátli.. és tényleg az...

futómuskátli

középen, balkon koktélparadicsom

petunia

hortenzia

petúniák

kerités mellett

golgota

muskátli, majd a földig fog érni

a szobanövények is kiköltöztek, yukka, orchideák, kancsóka

füge

3 megjegyzés:

  1. A golgota virágot teleltetni szoktad? Én kiültettem a kertbe, két hete nem láttam, nem tudom mi van vele. Na meg, hogy télen mit csináljak vele.

    VálaszTörlés
  2. Tavaly vettem, nagyon megnőtt,rengeteget virágzott.Télre fagymentes helyre vittem, tavasszal, teljesen visszavágtam 10 centisre és már vannak bimbók rajta.
    Ki szokták ültetni, de én nem merném kint hagyni. Persze attól függ, ha valami védett helyen van, meg jól betakargatva a tőve télre, akkor lehet áttelel.
    Kisérletezni kell, én most a hortenzia dugványomat ültettem ki, próba, szerencse alapon.

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hát védett hely az nincs a kertben. Eddig, jó volt, mert esett az eső, de most ebben a melegben, a tűző napon, lehet, hogy már el is pusztult.Holnap megtudom.

    VálaszTörlés