2010. május 4., kedd

Sok kép

Kiültettem minden növényt, amiket terveztem, mondhatni teltház van…. Már csak akkor jön valami, ha elcsábulok, egy- egy szépségtől. Sőt még csak szépnek sem kell lennie, én a csúnyákat is meg szoktam venni, Nálam ez elég gyakran előfordul, nem szabad eladó növények közé mennem.
A legjobb módszer, ha elkerülöm az árusító helyeket, persze ez nagyon nehéz, főleg, ha az utcánk elején egy nagy kertészet van.
Dézsában, ládában, ablakban, lenne még helyem, de az idén leredukáltam ezek mennyiségét. Gyönyörűek, de mindennapos gondozást igényelnek. Esténként 1 órát is eltartott a locsolás.
Végül is, valamit valamiért….Azért így van mit öntözni :-)))
petúniák színesen

cirmos angol muskátli cipőben

az örök futómuskátli

csüngő petúnia

hortenzia


Vizi növényt viszont szeretnék még, persze ott is korlátaim vannak, de még van egy kis helyem. Mindenképpen veszek kaméleon virágot, ha kapok, nagyon tetszik, már volt többször is, de a telet nem bírta.
Houttuynia cordata  kaméleon








A hétvégén, szétszedtük félig a nyúl házat, a félig azt jelenti, kiszedtük az egyik felét, a tetejét, felszedtük a térkövet és a helyén lett a kis fűszerkert. Így most a kutyák elől zárt területen, védve vannak a növények.
Volt, hogy sipákoltak az enyéim, amikor lepisilték a paradicsomot. Pedig csak a tövét érte néha egy kis pisi. Az én kis kutyáim nem is tudnak magasra pipilni. Különben is, lehet attól volt olyan finom és termett olyan gazdagon :-)))
Mindenki nagy örömére,odakerültek a paradicsom palántáim is, több féle....
Ha találok a piacon, spirál, pepperoni paprikát,  elfér még egy pár tő


:
Ui: Ma megint sikerült két kis virágot hazahoznom :-)))

diascia kanálajak

scaevola  legyezővirág

1 megjegyzés:

  1. Örömmel látom, hogy teljes gőzzel beindultál és már meg is van a látszata.Szépek a virágok és a felvételek.:))

    VálaszTörlés