2010. május 8., szombat

Diós kenyér

A szokásos dagasztás nélküli tésztámmmal, diós kenyeret sütöttem.
Este bekevertem a tésztát a sokásos módon, ITT
Reggel sütés előtt, egy marék diót beleügyeskedtem, ami nem volt egyszerű, mert nagyon puha, ragadós a tészta.
Általában bagett formára igazgatom, mi így szeretjük, könnyebb szeletelni is és a grillezéshez ideális.Mindig másmilyen lesz, most olyan rusztikus lett, ahogy Jamie mondaná.....


Muszáj volt a csücskét letörnöm, meg kellett kóstolnom, nem bírtam megvárni, hogy kihűljön :-)))

3 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Tényleg rusztikus :)))
    Bírom Jamiet :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyonjól néz ki! Én eddig egyszer kísérleteztem a dagasztás nélküli kenyérrel, és csúfosan elbuktam... Úgy beleragadt a tálba, amiben sütöttem, hogy szinte ki kellett onnan vésni, és persze csak darabokban távozott. de teszek még egy kísérletet.

    VálaszTörlés
  3. Most már egyszer nekem is ki kellene poróbálnom ezt a dagasztás nélkülit. Egyre szebeket látok, s még a dagasztó gépet sem fárasztanám :) Nagyon gusztusos, júj de belecsípnék egy jó nagyot, főleg, hogy nem is vacsiztam :))

    VálaszTörlés