2010. április 25., vasárnap

Tényleg tud úszni a sün?.....

Gyönyörű nap volt tegnap, szinte egésznap a kertben voltunk. Virágokat ültettem, belefogtunk egy új projektbe, de arról majd később, grilleztünk és van aki az ebéd utáni szunyát is bedobta a napágyon.

A kutyák is nagyon élvezték, minden biciklist meg lehetett ugatni a keritésnél. Gigi új szokása, lyukat ás, aminek én nem nagyon örülök. De szerencsére csak a sövényben csinálja, ott ahol pocok túrás van. Remélem elkergeti a nem szívesen látott látogatót.
Viszont szívesen látott vendég is volt. Este amikor utoljára kimentek a kutyák, arra lettem figyelmes, nagyon ugatnak a tó szélén. Kimentem megnézni, vajon milyen vizi szörnyet látnak. Hát egy süni kuporgott ott. A biztonság kedvéért elvittem onnan, nehogy belepottyanjon a vízbe. Úgy tudom, a sün tud úszni, bár én még nem láttam.... Ha így van, lehet kedvet kapott egyet csobbanni, vagy csak egyszerűen szomjas volt. De akkor miért nem a sekély résznél próbálkozott, ahol a madarak is inni szoktak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése