2010. április 3., szombat

Saját készítésű húsvéti ajándékaim

Eljött az idő, most már megmutathatom a húsvétra készített ajándékaimat. Már mindenki megkapta, nem rontom el a meglepetést.


Először a pillecukrot készítettem el, Moha receptje alapján, mert az egy hosszabb folyamat volt, mivel több ízben és szinben gyártottam, elég nagy adagot a kollegáknak.


A húsvét színeiben készültek, a rózsaszint, fagyasztott málna levével ízesítettem, a sárgát citromlével , a fehéret  vanília aromával, és még zöldet is csináltam, mandula ízzel. Ahol kellett tettem bele egy kis ételfestéket is.

Bezacskóztam és pár kis aprósággal átadtam. Remélem ízlett nekik.


Sütöttem mézeskalácsokat, szintén Mohától. Mivel nem kaptam nekem tetsző húsvéti kiszurókat, magam tervezett nyúl sablont készítettem. A racka juh Moha ötlete. Aztán a fiók mélyéről mégis előkerült pár idétlen nyúl forma, azokat is bevetettem.



Diétázó és édességet nem szerető családtagjaim, asztaldíszt kaptak. Amit dáliából és tulipánból alkottam.





3 megjegyzés:

  1. Áldott, békés húsvétot Neked és a szeretteidnek!

    VálaszTörlés
  2. De nagy ügyes vagy :), és szorgalmas is! Kár, hogy nem vagyok a kollégád, rokonod...
    Boldog Nyulat!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm és kívánok Nektek is szép hűsvétot!

    VálaszTörlés