2010. április 16., péntek

Hétvégi tervek

Végre mára kisütött a nap!
Már nagyon elegem volt az esőből, csak nyünyörögtem kínomban.
Vasárnap még megfőztük kint a halászlét, igaz az utolsó 5 percet esernyő alatt, azóta kisebb megszakításokkal esik.
A tó csordultig van., a halak élvezik, hogy megnőtt a területük, olyan helyekre jutnak el, ahova ritkán.

A fű is nagyon beindult, 1× már vágni kellett és most brutál, szép zöld. Meg kell szórnom gyeptrágyával minél előbb
Ha valakit érdekel, most akciósan, nagyon jó áron lehet kapni a madaras hiperben, Kite nevű gyeptrágyát (3kg). Töredékébe kerül, mint a többi hasonló granulátum. Voltak vele fenttartásaim, biztos sz@rt se ér, ha ilyen óccsó, de Nagykertész esküszik rá, tavaly kipróbálta és azóta semmi mást nem használ. Megyek és felpakolok belőle.
Vettem virágpalántákat és a saját nevelés is a kiültetést várja. Eddig nem mertem, csak tervezgettem mi hova kerüljön. A függő kosárba és az ablak ládába már beültettem a futómuskátlikat, jól vették az első akadályokat, pedig volt szél rendesen.

Szombaton beszerző körútra indulok, még szeretnék pár egynyárit venni. Megyek a „pasimhoz”, a család igy nevezi a virágpiacon áruló őstermelő pasit, akinél én állandó vevő vagyok, mert gyönyörű növényei vannak, kívánságot is teljesít, mármint virágilag és mindig ad kedvezményt nekem, önként és dalolva.

Tervezünk vizinövény beszerző túrát a természetbe, de még kevés növény mutatja magát. Mintha az idén minden le lenne maradva, a hűvős idő miatt. Békalencsére várok, nagyon szeretik a halak, bármennyit be tudnak zabálni belőle.

Csak legyen jó idő a hétvégén, de azzal is megelégszem, ha nem fog esni. Sok mindent lehet mondani az időjárásra manapság, csak azt nem, hogy normális.....

1 megjegyzés:

  1. Sajnos nálunk is leállt az élet virágzás ügyileg, a bimbók zárkozottak, mi meg türelmetlenül szidjuk a természet szeszélyes viselkedését.
    A baj, hogy semmi jó előre jelzést nem látunk.
    Nem baj, azért majd eljön a mi idönk, csak győzzünk gazozni.

    VálaszTörlés