2010. február 16., kedd

Torkos csütörtök, de kinek?

Jó kezdeményezésnek tünt amikor elindult pár éve. Voltunk is kedvenc éttermemben, telt ház mellett. Aztán tavaly, gondoltam megint elmegyünk és kb 2 héttel az időpont előtt felhívtam őket, de már nem volt hely. Z tovább telefonálgatott, a listán szereplő éttermekben mindenhol azt mondták, megtelt legalább is itt nálunk. Messzebb elmenni meg nem volt kedvünk hétköznap.
Az tény és való, nem sok étterem képviselteti magát a torkos csütörtökön és ahogy néztem évek óta nem nagyon változott, ugyan azok az állandó éttermek válalják csak fel. a féláras vendéglátást.
Az idén egy hónappal ezelőtt megint telefon.... persze nincs hely. Azt hiszem sok ember már csak ilyenkor tud étterembe menni és ki is használják az alkalmat.
Így hát az idén se megyünk. Lehet most kellene foglalni időpontot 2011-re?

4 megjegyzés:

  1. Mi ide megyünk,kb két hete szóltunk

    http://www.eszemiszom.hu/m.asp?D=EE&R=19999

    VálaszTörlés
  2. Ja édesem, Pesten én is tudnék választani a kinálatból! Oda én is elmennék, japánban még nem voltam.

    VálaszTörlés
  3. Tudod, hogy mit nem értek???
    Ha ilyenkor telve vannak a helyek, miért nem jönnek rá az éttermek, hogy ilyen fokon tudnának üzemelni, ha ilyen árakkal dolgoznának...
    Miért nem jönnek rá?

    VálaszTörlés
  4. Ezt én se értem Szepyke, de biztos lenne magyrázatuk rá...

    VálaszTörlés