2010. február 6., szombat

Fürdés + tál

Tegnap du kifésültem a kutyákat fürdés előtt. Gigivel kezdtem, ő még elkészült ,de elfogyott a samponjuk. Ember sampont meg nem mertem Pipponál használni, így is vakarózik eleget. Majd kiviszem a fehér hóba meghempergetem, úgyis  megint szakad a hó, 20centit igérnek és még a szél is erősen fúj. Ma nem megyek sehova, inkább sütök valami finomat...


fürdés után, punknak fésülve

Gigi nem vak ám, csak belenézett a vakuba


Ja és a nagy újság, Csilli az ebay-en talált etető tálkát amilyet kerestem.
Sajnos ez a fajta jelenleg nem kapható, pedig ez még jó áron lenne 6 dolcsi+ szállítás.

Ez a másik, amiről  múltkor is tettem fel képet, a piros, legkisebb 20$+ száll.
Hát nem vagyok hajlandó 5-6 ezer forintot kifizetni egy pici tálkáért, inkább keresgélek tovább.

2 megjegyzés:

  1. Én Wu 2-t használok a kutyákra, itthon is a kozmetikában is. Erre még senki nem panaszkodott, hogy allergenizál. Hétfőn én is neki esek a sajátjaimnak.

    VálaszTörlés
  2. A jó öreg WU2. régen, nagyon régen csak azt lehetett kapni. A mostanit felcsicsázták,de az illata ugyanaz. Megszagoltam amikor hosszú idő után megláttam az üzletben.

    VálaszTörlés