2010. január 3., vasárnap

Lustálkodás

Az elmúlt két nap lustálkodással telt. Nem igazán csináltam semmit, még csak nem is főztem. Annyi kaja volt már az utóbbi időben, kis pihenőt kell tartani. Ma délre azért összedobtam én is egy pizzát, a hűtőben talált maradékokból. Teljesen ki akarom üríteni a hútőt, ne maradjon semmi . Az új évet kezdjük mértéktartással, sok gyümölccsel  és zöldséggel. Bár nem kedvelem az ízetlen, külföldi primöröket. De soká lesz még hazai..
 Hiányzik a  kinti mozgás is.



Nagy kutyasétáltatást terveztem már tegnapra is, de itt nálunk olyan viharos szél fúj, amit annyira utálok, nem volt kedvem kimozdulni. Nem akartam a fejemet elhagyni a nyakamról. Nem tudom hány fok lehet, de 2× hidegebbnek érezni.
Holnap munka, vége a henyélésnek

2 megjegyzés:

  1. Itt is nagyon fújt, de délutánra már elcsendesedett.

    VálaszTörlés
  2. Úgy ahogy mondod. Nálunk sem volt olyan hideg, de jeges szél fújt. Brrr.

    VálaszTörlés