2010. január 1., péntek

2010

Hát itt van 2010!
Milyen fura előszőr leírni és még egy darabig figyelni kell, nehogy eltévesszem.

Ilyenkor szokás visszatekinteni, milyen is volt a elmúlt év. Nálunk sok jó dolog történt és persze rossz is, de azt hiszem a legfontosabb, jól van és egészséges az egész család.

Tavaly év elején kezdtem a blog íráshoz és nagyon élvezem. Örülök, mert sok, kedves embert ismertem meg a blogon keresztül.

Újévi fogadalmat már régóta nem teszek, nem hiszek benne. Csak bizakodással nézek az új év elé.

A szilveszter nálam nem különösebben kedvelt. Nem szeretem a részeg embereket,  Nem értem miért kell ahhoz alkohol, hogy valaki jól érezze magát. Az elmúlt éjjel, volt egy pár kétszeresen elázott fazon, akik a szakadó esőben  üvegből vedelték a pezsgőt.
Nem szeretem az idióta petárdázást sem. Sajnálom a szerencsétlen, rémült állatokat, akik nem értik, mi történik,hogy lehetnek az emberek ekkora állatok.


Azért tegnap nálam is elkészültek a házibulira, a szerencsét hozó malacok és a sajtos rúd. Sütöttem megint túrós pogit, jókivánság cetlikkel.( Szepytől)








Egyet én is megtaláltam, de nem árulom el melyiket....

Ha már mindenki kipihente a bulizás fáradalmait, együtt elfogyasztjuk az új évi menűt.

-Sajtkrémmel töltött datolya, baconbe tekerve
-Csülök pékné módra
- Karaj szelet, brokkolis sajtbundában
- és persze nem maradhat el a lencse.... Lencsesaláta két féle izesítéssel, narancsos- almás és hagymás- majonézes
Minden fotó sütés előtt készült









Jön még a kissebbikem újévi születésnapja, aztán visszatérnek szokásos hétköznapok.
Tőlem már jöhetne a tavasz nagy léptekkel.




2 megjegyzés:

  1. Jesszus, mennyi mindent főztél, sütöttél!

    VálaszTörlés
  2. Igen tényleg, de nekem ez nem teher, örömmel csinálom. mindig szoktam a nehezebb étel mellé egy könnyebbet is készíteni. A sósak mind elfogytak a házibuliban,az új évi menűból csak egy kis hús maradt holnapra.

    VálaszTörlés