2009. december 18., péntek

Pityókás sárgabarack

Ezt a kreációt én találtam ki.
Még a jó múltkor készítettem marcipánt .
Az egész mandulákat forrásban lévő vizbe dobtam pár pillanatra. Igy gyorsan és egyszerűen lejön a héja. Amikor megszáradt, ledaráltam és kb annyi porcukorral összedolgoztam, mint amennyi a mandula volt. Egy pici fehér rumot is adtam hozzá. Igy lett egy szép adag marcipánom.

Aztán gondoltam egyet és egy adagot összekevertem apróra vágott kandírozott narancshéjjal és még kapott a fehérrumból is. Puha, formázható állaga lett. És akkor jöttek az aszalt sárgabarackok. Beásztattam őket  fehérrumba. Amikor megpuhultak, megtöltöttem a marcipán masszával.



És még nincs vége. Előszőr fehércsokit olvasztottam és megmártottam benne a ducira hízott, töltött, részeges barackok egyik felét  A másik fele tejcsokiba burkolozott.
Amikor megdermedt a csoki, megkóstoltam  Húú... keményen  ütős lett. Tömény élvezet.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése