2009. december 28., hétfő

Egy kis összegzés

Gyorsan vége lett az ünnepnek sajnos. Nagyszerűen telt el ez a pár nap. Finomakat és sokat ettünk, kicsit ittunk és jókat beszélgettünk.
Nekem kicsit hiányzott a hó!!!
Remélem mindenkinek hasonlóan jól telt és úgy ahogy eltervezte.( kivéve szegény Magnyesék)

A Luca napján vetett búzám, szépen kizöldült karácsonyra. Hogy ez mit fog jelenteni nem tudom. A mostani időjárás mellett, már nem nagyon jönnek be a régi, népi jóslások.



Tegnap a sok édes után, túrós pogácsát sütöttem a vendégeimnek.
Magnyes szerint, (mert ez az ő pogácsája, nála láttam meg.) nincs receptje. És tényleg nincs, mert csak ugyanannyi túróból, lisztből és margarinból áll. Előszőr azt gondoltam, biztos kell még bele valami, de próba szerencse megcsináltam és nagyon finom lett.
Mindent össze kell gyúrni, kinyújtani és apró pogácsákat szaggatni a tésztából. Tojással megkenni és egy kis sajttal megszórni és már sülhet is. Ennyi...


2 megjegyzés:

  1. :) Édes vagy, hogy megemlékezel rólunk, mint a kivételről mely a szabályt erősíti. És csatlakozom abéli reményedhez, hogy minden más olvasódnak remek hangulatban telt az ünnep.
    Örülök, hogy bejött a pogi. Valamelyik örökölt, de teljesen hétköznapi szakácskönyben benne van a receptje (ami, nincs neki). De eszembe sem jutott volna megsütni, ha valahol nem látom mostanában...
    Ma már felkeltünk :) Kis lépés az emberiségnek, de ...

    VálaszTörlés
  2. Én is megtaláltam a szakácskönyvemben a receptjét a poginak :)

    VálaszTörlés