2009. november 10., kedd

Valakinél láttam régebben, fokhagyma krémet készíteni, de már nem tudom kinél. Csak arra emlékszem, össze kell turmixolni a megtisztított fokhagymát sóval és üvegekben bármeddig, (mig el nem fogy) eltartható.
Már akkor elterveztem készítek én is, mivel nem szeretem a fokhagymát tisztítani és a préselőt elmosogatni. Viszont sokszor használom sokféle ételben. Egészben is, sültekhez. Bedobálom a hús mellé héjastól és amikor megsül, csak ki kell nyomni az édesre sűlt belsejét. Nagyon finom és egészséges.

Na, ma nekiestem és megpucoltam fél kilót. Sokáig tartott, pepecs munka, de egy ideig elég lesz, az a két kis üveg, ami lett a fél kiló hagymából.




3 megjegyzés:

  1. A Twilight-os vámpírok ellen is jó???
    Minden honnan csak ők folynak.

    VálaszTörlés
  2. Szia, ha sok fokhagymát akarsz pucolni, dobd be a gerezdeket héjastól egy tál hideg vízbe, és nem ragad a fokhagyma héja a kezedre. ;) Ditke

    VálaszTörlés