2009. október 3., szombat

Barátnőim, ismerőseim, befőznek,savanyítanak.
Kedvet kaptam hozzá én is, annál is inkább, mert anyum az idén nem csinál csalamádét, mert nem nagyon szokott elfogyni, pedig nagyon finom ahogy készíti.
Valahogy a savanyúság kevésbé fogy, inkább friss salátákat csinálunk. Igen ám, de a télen kapható zöldségeknek semmi ize. Primör paradicsomot nem is szoktam venni.

Kaptam több receptet, bevásároltam  a hozzávalókat.
Előszőr káposzta salátát akartam, aztán vettem még hozzá uborkát, paprikát. A három paradicsom bokrom, televan még zöldparadicsommal, azt is tettem bele
az alapanyagok

Az egyik receptben, nem üvegekbe kerül a cucc, hanem műanyag, savanyúság vödörbe. Vettem egy 5 literest, kipróbálni. Kicsit kannásbor filingje van, de ebbe tudom mi kerúl, csupa finomság, úgy hogy biztos finom is lesz
.


Végül több receptet összegyúrtam és elkészült a végeredmény.


Ma nagyon beindultam, most még összedobom az előtésztát a bagetthez és valami édességet is akarok sütni. Holnapra grillezést tervezek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése