2009. szeptember 24., csütörtök

Teljesen véletlenül ma rátaláltam  a régóta vágyott rózsámra. Munka után, gondoltam körülnézek kicsit, (természetesen a kertészeten), és amikor megláttam, a többi rózsa között, egyedül, mintha rám várt volna.  Két gyönyörű, kinyílt virága, teljesen megmutatta a szinét. A külső levelei pezsgő színűek és befelé, átmegy hamvas barackba. Annyira megörültem neki.... már régóta ezt a szint kerestem.


Vettem még egy zacskósat is, ami eleve zsákbamacska, de ennek is meg van a maga öröme. Ha olyan szinű lesz mint a csomagoláson azért , ha nem, akkor azért, hogy lett egy teljesen nem várt rózsám



Leszüreteltem az első fügémet is. Lehet még egy kicsit érhetett volna, de már puha volt és meg kellett kóstolnom.

2 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, én még sosem ettem fügét. Nem zavaró az a sok mag?

    VálaszTörlés
  2. Kóstold meg mindenképpen!
    Én is kóstolás után döntöttem el, hogy kell nekem. Szerintem nagyon finom,akkor jó, ha teljesen megérik, olyankor mézédes és egyáltalán nem zavaró a mag.
    Persze izlés kérdése, engem a szeder és a málna magja se zavar.
    Lekvárnak is isteni...

    VálaszTörlés