2009. szeptember 4., péntek

Esti látogató


Tegnap este a kutyák nagy csaholással körbeálltak valamit. Akkor már tudtam megint süni jár a kertben. Rendszeresen találkozunk velük, igazán megszokhatták volna őket.
A mostani egy kicsi öklömnyi kölyök volt, de valószinű már önálló.
Azért biztos ami biztos felhívtam Nagykertészt. Ő már úszni is látott a tavában sünt. Tettem ki neki egy kis száraz tápot.
Régebben, amikor még kicsik voltak a gyerekek, találtunk egy nagyon kicsit, még a tüskéi puhák voltak. Ősz volt már, aggódtam mi lesz vele télre.
Felhívtam a dokit, mi ilyenkor a teendő. Azt javasolta, ha van lehetőségünk csináljunk neki egy kuckót és etessük kutyakonzervvel. Ha minden rendben vele, hamar megerősödik.
Csináltunk neki egy védett helyet, jó sok szalmából. Biztos jól érezte magát, akkora adag kajákat elpusztított és tényleg pár hét alatt nagyot nőtt.
Még a nagy hidegek előtt elengedtem. Remélem jó helyre elvackolta magát és túlélte a telet....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése