2009. augusztus 30., vasárnap

Augusztus utolsó hétvégéje

A déletőtt megint sütögetés jegyében telt. A héten nagyon akciós volt a padlizsán a hiperszuperben. Bevásároltam belőle, hogy kitartson egy évig. Most faszénen sütöttük és annyira jól sikerúlt a parázs, ( a szezon végére jövünk igazán bele, milyen is a tökéletes parázs..)nagyon hamar megsült. Jó, erős füstös íze lett.
Az eredmény

Ma mindenki kivánsága teljesült
Csülök pékné módra, persze ahogy én csinálom...
és a smarni...


és a végén a krokodil.. Már több helyen láttam ezt a receptet, gondoltam megpróbálom megcsinálni. Egy kis ügyesség és fantázia kell hozzá, de az eredmény igazán mutatós.


a sütőbem kisült szegény kroki szeme és elgurult. A sajtot meg kifelejtettem belőle, de így is tökéletes lett. Zozo el se akarta hinni, hogy ehető.


A belseje

A receptet mailben küldöm, itt túl hosszú lenne.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése