2009. július 19., vasárnap

Vihar után

A tegnapra jelzett nagy vihar, hálisten minket elkerült. Kiadós esővel, dörgéssel, villámlással és erős széllel megúsztuk. Semmiben nem tett kárt.
Mióta Samu nem hall jól, meg se hallja a égszakadást, nem pánikol. Régen a mosókonyhában a kis szekrényben érezte csak biztonságban magát.



A tó teljes növényzetben, a halak jól vannak, az új koik máris nőttek. Igaza lesz Szankinak, gondolkodhatok az újabb bővítésen. Elképzelésem lenne, de ráérek, van még 1-2 évem addig.


Virágzik a vörös lobélia


Valamilyen diós süti volt ma rendelve. A darázsfészek Pedke féle változatát sütöttem meg.
A kelt tésztát kinyújtottam, megkentem barack lekvárral és megszórtam vastagon cukros dióval. Feltekertem és feldaraboltam. Torta formában megsütöttem.






<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése