2009. július 28., kedd

Rakott karfiol

Berni, itt az ígért recept.

Rakott karfiol ahogy én csinálom.
Bátran nekiállhatsz, nem bonyolult elkészíteni. Én is most csináltam először, mivel nem vagyunk a rakott zöldségek nagy hívei, de így elkészítve, mindenkinek nagyon ízlett és a ami megmaradt, el kellett osztani másnapra.
A recept:
A darált sertéshúst, kevés hagymán megpároltam. Megfőztem a rizst és a karfiolt apró rózsákra szedve, pár percig főztem, vigyázzva nehogy szétfőjjön!
Amikor a hús megpuhult egy nagy doboz tejfölbe, belekevertem egy zacskó Knorr alapot, (lehet bármilyen, ízlés dolga, vagy amilyen van otthon) és összerottyantottam a hússal. Ez ad egy különleges zamatot az egésznek.
Az összerakás:
Jól kivajaztam a tepsit. Az aljára egy sor karfiol, erre kanalaztam a húsos mártás felét. aztán középre a főtt rizs. Aztán megint karfiol és végül a maradék hús, hogy jól ellepje az egészet. A tetejét, még egy kisdoboz tejföllel meglocsoltam és vaj darabkákkal megraktam.
Betettem a sütőbe és jó ropogósra meg kell sütni. A sütés vége előtt pár perccel megszórtam még reszelt sajttal.
Olyan jól sikerült, hogy máskor is kell csinálnom, másféle zöldséggel kipróbálva.
Remélem neked is ilyen jól sikerül! Jó étvágyat hozzá! Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése