2009. június 6., szombat

Málnás szombat

Mamáéknál málna hegyek, hú.. degeszre ettem magam.

Duduska ezt neked küldöm a messzibe!




Egy pár mai kép a kertből

Gyerek korom emléke a kukacvirág



lobélia

A dézsás hortenziám, amit megpróbáltam kékíteni, de úgy látszik nem sikerült. De így is gyönyörű, hatalmas virágokat hozott.

A szende, rózsaszín petúnia


Mama orchideája, nálam nyaral és nő mint a bolondgomba. Ketté vettem , hogy nekem is legyen. Nagyon szép virágai voltak, amikor Dugóéktól kapta. Remélem újra virágozni fog!


Szisszikétől kapott belga paradicsom. Ki tudja miféle lesz belőle. Eddig csak koktél paradicsomom volt

A féltve őrzött fügéim, itt tartanak. Valószínű az idén még nem kell fügelekvárt főznöm.


és a meglepetés futórózsa, amit teljesen más szinnek vettem. De ez is nagyon tetszik.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése