2009. június 21., vasárnap

Kibővült az állatsereg nálunk. Millék hazaköltöztek, addig mig a felújítás tart a lakásukban. Hozták Mayát, a sziámi harcost, aki macska. A hétvégén a vendékkiskutya is itt van.
Nem egyszerű a bandát összehozni.






Azt aki az áfa emelést kitalálta, csókoltatom de nagyon. Emiatt nem tudok szabadságra menni. Nem beszélve a következményeiről, az újabb áremelésről...


A népet sanyargató, rosszul fizetett, magát agyon dolgozó képviselőink:





A végére valami jó
Sok dióm van, gondoltam valami diósat kellene sütni.
A bögrés diós győzött.
Nagyon egyszerű, szükséges hozzá:
egy bögre liszt, cukor, darált dió, tej
1 tojás
1 ek zsír
1 sütőpor
Minden hozzávalót kézi mixerrel összekevertem és ment a tepsibe. Amikor megsült kettévágtam és megkentem mamalekvárral.





1 megjegyzés:

  1. Hmmm, de a bögrés mákos az igazi:) Nagyon fincsi, pedig nem szeretem a mákot, úgyhogy ez mindent elmond róla:)

    VálaszTörlés