2009. május 23., szombat

Epres túrótorta

Nálunk mindenkinek minden neves alkalomra jár egy torta. A mai kívánság epres túrótorta volt.



Beszélgettünk a rúdtáncról és eszembe jutott ez a kis történet.

Amikor felnövök ... olyan akarok lenni, mint anyu!

(Itt van a levél, amit a tanárnak címzett az anyuka a következő napon)

Kedves Mrs Jones,
Szeretném tisztázni, hogy sem most, sem pedig a múltban nem voltam rúd-táncos. A Home Depotban dolgozom (ez olyan, mint a Praktiker) és meséltem a kislányomnak milyen őrült volt a múlt hét mielőtt a hóvihar kitört. Mondtam neki, hogy sikerült minden hólapátot eladnunk, de a raktárban ráleltem még egyre, amiért többen is a vevők közül elkezdtek veszekedni, hogy kié legyen. Kislányom rajza nem azt mutatja, amint én épp egy rúd körül táncolok, hanem azt ábrázolja, amint eladom az utolsó hólapátot az üzletben. Mostantól fogva emlékezni fogok, hogy alaposabban átnézzem a házimunkáját, mielőtt beviszi az iskolába.
Tisztelettel,Mrs Smith

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése