2009. május 16., szombat

Javulás (kopp kopp)

Úgy néz ki Samu jobban van. Nem csetlik-botlik annyit. Többet is mozgott és már szaladt is.
Utána olvastam a tüneteinek,lehet az öregséggel együtt járó csipőizületi kopás, de gerinc probléma is előfordulhat ennyi idős kutyánál.
Jövőhéten mindenképpen kiderítjük mi lehet a gond.

Délután elkészítettem a lusta rétes, tényleg egy nagyon egyszerű változatát. Ezt még az is meg tudja csinálni, aki tök homály a sütésben.

A recept:
Hozzávalók:
• 30 dkg rétesliszt
• 20 dkg porcukor
• 1/2 csomag sütőpor
• 50 dkg túró
• bármilyen gyümölcs (jelen esetben barackkonzerv volt)
• 2-3 csomag vaníliás cukor
• reszelt citromhéj
• 2,5 dl tej
• 2 dl tejföl
• 4 tojás
Elkészítés: A lisztet, porcukrot, sütőport összekevered, és kb. a felét egy NAGYON kivajazott tepsibe öntöd. (Én sütőpapírt tettem bele, és azt vajaztam ki, mert különben beleragad ez az egész lisztes cucc.) A túrót a gyümölccsel, a vaníliás cukorral, citromhéjjal összekevered, és ráöntöd a tepsiben lévő lisztes keverékre. A tetejére öntöd a maradék lisztes-porcukros keveréket. A tejet, a tejfölt és a tojást összekevered, majd ezzel megöntözöd az egészet. Előmelegített sütőbe teszed, és addig sütöd, amíg szép világosbarna lesz a teteje.

Mi mást mondhatnék, finom-)))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése